Risa och Rosa 121225

 
 
Idag tänkte jag Risa och Rosa Netflix.
Rosa:
Det lanserades nyligen i Sverige och har redan blivit en succe, Netflix är en sida där du blir medlem för en summa av 79kr/ Månad och kan se på film, serier osv hur mycket som helst, du kan betygsätta dina filmer du ser, och kan även se vad dina vänner har gett filmerna för betyg. Du kan logga in och fortsätta titta på filmen/serien när du vill och det finns en app för Netflix på Iphonen. Du som är Spotifymedlem (premium) får nu året ut gratis, och alla andra får en pröva på månad gratis, så jag vill Rosa Netflix idag :)
 
Risa: Jag tänkte även Risa Netflix, den håller mig vaken på nätterna och jag kan inte sluta se på serier, vad tänkte ni med, att folk inte skall ha nått liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0