Photoshoot with Ronnyah

I helgen så arrangerade jag ju Heavens årliga fototräff i Karlstad, Mariebergsskogen. Var som vanligt en grym träff med mycket nytt folk, både modeller, fotografer och makeupartister. Var kul att träffa er och även ni gamla bekanta som dök upp och gjorde träffen till vad den blev :) Jag fotade två supergrymma modeller, Cassandra och Ronnyah, vilken positiv energi dom spred omkring sig och det märks också på bilderna, blev kanon nöjd med dom. Har redan planerat för vidare samarbeta och fotosessioner med dom två tjejerna. Skall bli riktigt roligt :)
 
Ronnya har även en blogg som jag tycker ni skall spana in, hon ligger just nu 1:a på blogg.se som mest aktiva, stort grattis!
 

This weekend I arranged the Heavens annual photoparty in Karlstad, Mariebergsskogen. As always, an awesome match with a lot of new people, both models, photographers and makeup artists. Was great to meet you and you too old acquaintances who turned up and made the photoparty for what it was :) I photographed two super awesome models, Cassandra and Ronnyah, the positive energy they spread around them and it is also seen in the pictures, i just love them. Have already planned to further cooperate and photo sessions with the two girls. Should be really fun :)

Ronnyah also have a blog that I think you should check out, she is now the first blog on the top most active at blogg.se, congratulations!

http://denorangabananensomvillvaraanonym.blogg.se/

Model: Ronnyah

Photo/retusch: Tony Ryman (Headphotografer/Founder Heavens.se)

Heavens Photography gives you Photoshoot with Ronnyah 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fet katt

Underbart!!!!!

Svar: Underbart att du gillade bilder, dom är verkligen vackra, så glad :)
Tony Ryman

Postat av: Robin S

Härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket Robin! Ronnyah är en underbar modell och det syns på bilderna att hon brinner för det :)
Tony Ryman

2013-07-31 @ 11:48:40
URL: http://Robin-stjernberg.com
Postat av: WoW!

åh herre min skapar VILKEN KVINNA!
super snygga fotografier!

Svar: Kan inte annat än att hålla med, tack för att du gillar bilderna :)
Tony Ryman

2013-07-31 @ 12:20:20
Postat av: L.S

Super fina bilder!
Super vacker tjej! Helt otroligt! Älskar!

Svar: Tack! känns väldigt kul att höra, och ja visst gör hon sig bra framför kameran :)
Tony Ryman

2013-07-31 @ 13:22:49
Postat av: En granne som snor ronnyahs pappas nät ;)

Detta är nog de snyggaste bilderna jag någonsin jag sett på henne! Hon är sjukt sexig, dessa former och denna kroppen kan göra en man galen! Shiiiit! Helt sjukt! Som sagt, jag har aldrig sett henne såhär förut, hon ser så lugn och sansad ut, har aldrig sett henne så förut eller. Hon är alltid en galen brud som inte vet vad hon ska göra med livet. Men detta förändrade min bild av henne!

Antingen får du henne att må bra i sig själv eller så är hon en jävligt duktig skådespelare. Jag ser i ha andra känslor än lugnet i henne när det kommer till vattenbilderna.

Jag ser ingen annan känsla än trötthet, psykisk känslighet, som att bilderna förmedlar något jobbigt som har hänt, men hon är tuff som satan själv och vill inte ge upp. Hon ska vara stark!

Jag älskar dessa bilder på henne! Helt underbara!

Svar: Tackar och bockar för dom fina kommentarerna :)
Tony Ryman

2013-07-31 @ 18:19:50
Postat av: Ove Nikolajevna Östlund

Henke, nu hör man att du snor vårat internet Trevlig information, du kommer över direkt på en kopp kaffe tycker jag.
Jag har aldrig sett min dotter såhär förut hon är så lugn. Det är jätte bra.
Jätte bra bilder!

Svar: Tack så hjärtligt för den fina kommentaren, du har en underbart begåvad dotter!
Tony Ryman

2013-07-31 @ 18:23:55
Postat av: Fet katt

omg. pappa vet du ens hur man kommenterar på blogg.se? coolt..

Postat av: Nadine Haglund

Jätter vackra bilder på vår opera-primadonna!. Du ska bara veta hur mycket hon tjatar om dig här hemma. Jag blir nästan rädd snart! :-D haha

Svar: Tack för din kommentar Nadine :) Haha jasså är det så :D
Tony Ryman

2013-08-02 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0