Me and my soulmate Buddah

A few weeks ago I took over a dog from a friend in Karlstad. It's an Amstaff named Buddah, it's my new Brother in crime and here are some pictures of me and Buddah.
The pictures are taken by Ronnyah Östlund
 
För några veckor sedan tog jag över en hund från en kompis i Karlstad. Det är en Amstaff som heter Buddah, det är min nya Brother in crime och här kommer några bilder på mig och Buddah.
Bilderna är tagna av Ronnyah Östlund
 
Heavens photography gives you Buddah the Amstaff
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fet katt

åååh, villka fina bilder! coolaste pöjjker'na i byn! ;)

Svar: Jepp, klart :)
Tony Ryman

Postat av: Jenny ryman

Han va fin :)

Svar: Ja han är jättefin, du får komma och träffa honom snart :)
Tony Ryman

2013-09-15 @ 20:45:51
Postat av: nicole

Men gud vilken VACKER amstaff han är! Fantastiskt fint ansikte och färg :) Verkligen.

Och tack för din kommentar på min blogg!

Svar: Tack så jättemycket Nicole, ja han är verkligen vacker. Får nästan kommentarer om det varje gång vi är ute på promenad, till och med gamla tanter stannar och säger vad vacker och fin hund han är :) Skall börja följa din blogg :)
Tony Ryman

2013-10-13 @ 22:49:13
URL: http://huskyeldar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0